En el butlletí d’aquesta setmana us parlem de tres activitats molt interessants i gratuïtes:
- Juguem a “Ubongo júnior” i “Monza”: Vine a passar un matí divertit amb dos jocs de taula: Ubongo júnior i Monza. Amb Ubongo júnior, col·loca els animals a les plantilles ràpidament per cridar “Ubongo!”. El joc de Monza requereix lògica i estratègia per arribar primer a la meta. 14/10/2023 de 12 h a 13 h. Edat recomanada: +5. L’activitat és gratuïta, amb inscripció prèvia. En Abacus Coop. Castelló.
- Planetaller “Escultures marines“: La biodiversitat marina és un aspecte fonamental del desenvolupament sostenible que manté el funcionament saludable del planeta i proporciona serveis que sustenten la salut, el benestar i la prosperitat de la humanitat, ja que subministren la meitat de l’oxigen que respirem i absorbeixen anualment un 26% de les emissions de l’ésser humà de diòxid de carboni. 15/10/2023 a les 11 h al Planetari de Castelló.
- Taller d’animació lectora: 16/10/2023 a les 17:30 h i 18:30 h. A l’espai públic de lectura Joan B. Campos, Castelló de la Plana. Aforament màxim: 15 personesEdat: de 4 a 5 anys. Inscripció prèvia. Organitza: Ajuntament de Castelló.
Esperem que les gaudiu.