Estimades famílies,

Hui comença el període d’escolarització en Infantil i Primària, un moment molt important per a triar escola per al pròxim curs. Les famílies amb filles i fills nascuts en 2023, o aquelles d’Educació Primària que vulguen canviar de centre o llengua base, poden sol·licitar plaça als centres públics del 7 al 18 de maig.

Tria la llengua base

En la sol·licitud telemàtica, les famílies que escolaritzen per primera vegada han de marcar la preferència de la llengua base (opció que també es podrà consultar i modificar segons les vacants disponibles a la Secretaria Virtual per a la resta de cursos).

Des de la FAMPA recomanem marcar VALENCIÀ. D’aquesta manera ens assegurem que les nostres filles i fills, en acabar l’escolarització, dominen les dues llengües oficials.

Per què triar l’escola pública?

Des de la Confederació Gonzalo Anaya i la FAMPA vos animem a triar la Pública. La xarxa de centres públics ofereix totes les etapes educatives, està en contínua millora i destaca per:

  • Formació integral i innovadora: ofereix una metodologia crítica i compromesa que fomenta l’aprenentatge d’idiomes, la creativitat, l’experimentació científica i la coeducació.
  • Igualtat i inclusió: garanteix una educació solidària i integradora per a totes i tots, sense cap mena de discriminació.
  • Gestió democràtica i participativa: amb la implicació real de les famílies, l’alumnat i el personal docent i no docent.
  • Professorat qualificat: que ha accedit a la seua plaça mitjançant un procés selectiu públic basat en la igualtat, el mèrit i la capacitat.

Calendari i tràmits clau

  • Presentació de sol·licituds: del 7 al 18 de maig a la web oficial adminova.gva.es
  • Consulta de vacants: cal revisar les places els dies 7 de maig, 4 de juny i 18 de juny per a valorar bé totes les opcions.
  • Podeu consultar la nostra guia amb els aspectes més importants de l’escolarització.

Us animem a fer difusió d’aquesta informació i del cartell adjunt a través dels grups de difusió i xarxes socials de les vostres AMPA/AFA.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.